Prijswijziging en update algemene voorwaarden

Jarenlang hebben wij geen prijswijziging doorgevoerd. Mede omdat het lastig is te bepalen wat een goede prijswijziging is. Maar onze kosten stijgen, de kosten voor het levensonderhoud stijgen en ook wij willen graag het hoofd boven water houden. Wij werkten echter tot nu toe met ‘ronde’ bedragen: dit komt nog uit de tijd dat veel klanten contant betaalden en het gewoon praktischer was om met bedragen afgerond op hele euro’s te werken. Dat was een reden om de prijzen dan maar te houden zoals ze waren. Inmiddels betalen onze klanten allemaal via de bank: per overschrijving, automatische overboeking of automatische incasso. Het afronden van bedragen op hele euro’s heeft derhalve nu minder prioriteit gekregen dan ons levensonderhoud.

We hebben daarom besloten per 1 juli 2018 tweejaarlijks een kleine prijsstijging door te voeren van 2,9%. Als u op dit moment 15 euro betaalt voor het wassen van uw ramen dan betekent dat dat het bedrag vanaf 1 juli 2018 €15,44 wordt.

Uiteraard kunt u – zoals tot nu toe steeds al het geval was – op ieder moment opzeggen. Een mailtje of telefoontje volstaat. Ook als u vragen hebt: mailt u gerust!

Per vandaag zijn tevens de algemene voorwaarden aangepast: de tweejaarlijkse prijswijziging is er in verwerkt. Verder zijn de bewoordingen in het privacy-statement iets duidelijker gemaakt (zonder de betekenis te veranderen).

 

 

 

En weer aan de slag!

De afgelopen week is het door de kou en de harde wind en gevoelstemperaturen van -15 tot -23 graden Celsius absoluut onmogelijk geweest te werken. Met de dooi in het vooruitzicht hebben we echter vandaag weer een planning kunnen maken voor de komende week. Nu hopen we dat het droog blijft!

Onze werkwijze is dat we verdergaan met de route zoals die gewoonlijk gedaan wordt, ook al gooit dat het normale schema helemaal door elkaar.

Als u deze week op de planning staat hebt u inmiddels een e-mail ontvangen met daarop de dag dat de glazenwasser langskomt. Globaal gezien bezoeken we deze week de Oosterparkwijk en Ludinga 1 en 2.

22 Februari 2018 – vorst en kou in de lucht

Voor de schaatsliefhebber breken er spannende tijden aan…er is flink wat vorst voorspeld. Sil it heve?

Voor uw glazenwasser zijn het ook spannende tijden…zal hij zijn werk de komende weken wel of niet kunnen uitvoeren?

Zodra het kouder is dan 4 graden onder nul is het helemaal niet meer mogelijk te werken. Met een iets hogere temperatuur hangt het een beetje af van de andere omstandigheden…Is er wind? Is het glad? Is er sneeuw? Het komt er op neer dat we niet kunnen voorspellen of uw ramen deze maand wel gewassen worden. We doen ons uiterste best, maar mocht het echt flink gaan vriezen dan weet u waarom uw glazenwasser deze weken verstek laat gaan.

 

Oktober 2017 – veel regen…

Helaas is het weer deze maand niet heel gunstig voor het werk: er is veel wind en regen. Daardoor is onze planning in de war geschopt. Mocht u een mail hebben ontvangen met een datum dat uw ramen schoongemaakt worden, en ik ben niet geweest, dan kom ik (als het weer dan WEL goed is) de volgende werkdag.

Wijzigingen van uw kant graag per e-mail doorgeven, dan houden wij er rekening mee.

 

 

Slecht weer en feestdagen.

Door de feestdagen van afgelopen maand én het ontzettend slechte weer van de laatste week is er inmiddels een flinke achterstand in het werk. Op dit moment lopen we zelfs twee weken achter op de route.

Om dit ‘op te lossen’, en volgende maand in elk geval weer volgens schema te kunnen werken, hebben we besloten de maandklanten in Trebolbuurt en de stad deze maand over te slaan. Immers, tegen de tijd dat uw ramen deze maand gewassen kunnen worden (met een achterstand van 2 weken), bent u binnen twee weken al weer aan de beurt in Juli als alles volgens het normale ritme zou lopen.

Dus mocht u ons deze maand missen, onze excuses. En in Juli bent u weer verzekerd van schone ramen!

Opnieuw een klantenstop (april 2017).

Begin dit jaar hebben we even de poorten opengezet voor nieuwe klanten. En die kwamen er!

Goed nieuws voor ons, minder voor u (als u nog geen klant bent) want het betekent dat onze agenda opnieuw vol zit en we weer een klantenstop instellen. Dit waarborgt de kwaliteit van het werk en het kunnen houden van de afspraken.

Mochten we weer ruimte hebben voor nieuwe klanten dan kunt u dat op deze pagina lezen.

Februari 2017 – vertraging door vorst en storm

Beste klant,

Afgezien van de vorst aan het begin van de maand, hebben we nu ook te maken met regen en storm. Ik kan dan helaas niet werken. Het werk loopt wat achter, maar zal wel gedaan worden.

Mocht u liever een maandje overslaan, stuur dan gerust een mailtje, dan zorgen we daarvoor.

LET OP: als we eens door tijdgebrek of slechte weersomstandigheden niet de hele route kunnen doen en er eventueel werk overgeslagen of uitgesteld moet worden, zullen de klanten die al hun nota’s betaald hebben met voorrang behandeld worden.

 

 

30 januari 2017 – vertraging door de vorst

Beste klant,

helaas hebben we door het koude weer van afgelopen week enige vertraging opgelopen. Alle werk wordt afgemaakt zoals gepland, maar wellicht is dat pas op 1 of 2 februari.

Daarna wordt de route weer hervat zoals die hoort te zijn, dus de volgende keer worden uw ramen in principe gewoon weer aan het einde van de maand schoongemaakt!